woensdag 29 februari 2012

tatelier #1

In september 2010 kochten wij ons eigenste huisje en besloten het grondig te verbouwen. Eigenlijk zijn enkel de buitenmuren blijven staan.

Dít zou later mijn atelier worden.

Toen we met de verbouwingen begonnen, deden we nog niets met het atelier. Het was belangrijker eerst alle ruimtes af te werken waar we effectief in leven. Op die manier konden we ook sneller verhuizen. Het atelier deed tijdelijk dienst als bergplaats voor het werkgerief en allerhande materialen.


We wonen nu sinds juni 2011 in het huis en ondertussen zijn alle kleine afwerkings-jobkes ook zo goed als klaar.
Tijd voor het atelier!
Blijkbaar ben ik tussendoor vergeten foto's te nemen, want we zijn ondertussen wel al wat stappen verder dan toen op bovenstaande foto.
Gelukkig zitten we nu in een fase waarop alle vorige fases nog te zien zijn. Ik zal u dat direct eens tonen.
Muren en plafond zijn gestript, metal-studs worden geplaatst, elektrische leidingen gelegd en isolatie wordt gestoken.

Het gaat vooruit, hoera!
Vanaf nu houd ik u up-to-date van de vorderingen hier. 
Als het niet geeft, ga ik nu nog wat gaan dromen in mijn virtuele wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten