zaterdag 25 februari 2012

Charlie meets Smurfin

Ik loop een beetje achter met mijn posts. Dat valt me ineens op omdat waar ik nu over wil vertellen eigenlijk al 2 maand geleden plaatsvond. Een beetje gek misschien om nu nog over Secret Santa-projecten bezig te zijn, maar ik was zelf zo blij met dit resultaat, dat ik het toch nog even met jullie wou delen.

Zoals ik al zei, gaat het over een Secret Santa-project. The Work Edition deze keer.
Jullie kennen het het concept waarschijnlijk wel. Alle collega's die wouden meedoen, moesten hun naam op een papiertje schrijven. Alle papiertjes werden verzameld en dan kon iedereen een naam trekken.

Voor die persoon moest je dan een klein kadootje maken/kopen..
Na 5 keer opnieuw te proberen (er had altijd wel ìemand zichzelf getrokken) constateerde ik dat ik iets voor Anne-Sophie moest zoeken.

Het was de bedoeling voor iets te zorgen met een link naar de persoon in kwestie. 
Het duurde eigenlijk niet heel lang voor ik beslist had wat ik zou gaan maken.
Het werd de Charlie bag, en daar had ik zo mijn redenen voor.

Anne-Sophie is een interieurvormgever/fotograaf die midden in de verbouwingen van een eigen huis zit en met andere woorden altijd veel gerief mee te sleuren heeft. Een tas komt dus altijd van pas.

Ik wou er iets kleurrijk van maken, maar omdat ze een relatief nieuwe collega was (toen, 2 maand geleden) wist ik niet zeker of ze een meisje meisje was of gewoon, een meisje. Wat ik wél wist; ze houdt van de smurfen
 (merkte ik aan haar monitor).

Eén van de fijne dingen aan de Charlie bag: hij is omkeerbaar, en kan dus 4 verschillende fronten hebben.Ik besloot aan de 'buitenkant' eenvoudige neutrale stof te gebruiken, en aan de binnenkant bloemen, kleuren én.. smurfin!





Ze was er content mee. Af en toe komt ze eens naar het werk met de tas, en dan zie ik dat Charlie en Smurfin het pretty good met elkaar kunnen vinden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten