zaterdag 26 april 2014

gestrijk, geflock en gestempel.



GESTRIJK

Kijkt eens hier wat ik tegenkwam toen ik in mijn 'speciaal papier'-doos aan het neuzen was. Geen flockfolie, geen stempels, gewoon good ol' T-shirt transfer papier.
Tijd om die nog eens van onder het stof te halen.

En een bedrukte totebag voor mijn kleine, grote, dance-loving zus.
(Want een mens kan nooit genoeg kabassen hebben)
Een bedrukte t-shirt voor de vrijgezellendag van Nathalie, die toen nog bride to be was, en intussen gewoon door het leven gaat als Mrs. Michels.







Yep, ik had het transfer-papier weer helemaal ontdekt.
Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik niet meer flock. Ah neen..

GEFLOCK
Een klein nieuwjaarskadootje van Cas voor zijn meter; beter gekend als 'moeke'. Een heus pixelated rendier op een zwarte tote.


En dan nog een klein nieuwjaarskadootje van Cas voor zijn Pit. Een heus pixelated rendier op een zwarte t-shirt.  (dit rendier is wel een beetje een speciaal rendier. Check de manier waarop hij springt ten opzichte van moeke haar tas.. woops. Foutje van de designer!)


En toen kwamen er ook nog een paar baby-boys ter wereld, en ge kunt die mannekes toch ook niet zonder kleren laten rondlopen he.







Mét labeldoekje, passend bij het kaartje en body'ke, uiteraard.

GESTEMPEL
+ NOg een paar gepersonaliseerde sleutelhangers, om het af te leren.

1 opmerking:

  1. En wat is Cas zijn mete-moeke blij met zo'n creatieve schoondochter !

    BeantwoordenVerwijderen